HVOR MEGET KOSTER FRAGTEN?

Danmark
Levering til pakkeshops:*
Vi tilbyder fri fragt på alle ordrer over 299 kr. med GLS og PostNord til danske pakkeshops. Du vælger selv udleveringssted i nærheden af dig.
For ordre under 299 kr. er fragtprisen til pakkeshop 29 kr.

Levering til erhverv:
For ordre med levering til erhverv tilbyder vi fri fragt over 499 kr.
For ordre under 499 kr. er fragtprisen til erhverv 29 kr.

Levering til privatadresse:
For ordre med levering til privatadresse tilbyder vi fri fragt over 499 kr.
For ordre under 499 kr. er fragtprisen til privatadresse 39 kr.

Sverige
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 999 kr. Ordre under 999 kr koster fragten 59 kr.

Norge
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 999 kr. Ordre under 999 kr koster fragten 79 kr.

Island
Fragten koster 199 kr. uanset størrelse og beløb.

Grønland og Færøerne
Fragten koster 299 kr. uanset størrelse og beløb.

 


HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?
 


Danmark

Leveringstid er normalt 1-2 hverdage. Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl.12.

Sverige og Norge
Leveringstid er normalt 2-3 hverdage. Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl.12.

Island
Leveringstid er normalt 4-7 hverdage. Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl.12.

Grønland og Færøerne
Leveringstid er normalt 7-9 hverdage. Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl.12.

Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du automatisk din kvittering pr. e-mail med tilhørende Track & Trace nummer, så du kan følge forsendelsen. Vær opmærksom på, at din ordre kan være sendt af flere forsendelser, alt afhængig af størrelsen på ordren.

 


JEG MANGLER EN VARE I MIN PAKKE


Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke, bedes du kontakte vores kundeservice.

Når du kontakter kundeservice, skal du oplyse dit ordrenummer og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke.

Du kan enten vælge at få varen eftersendt, eller få pengene tilbage for den manglende vare med det samme.

 


JEG HAR MODTAGET EN FORKERT / DEFEKT VARE


Hos GreenGate gør vi altid vores bedste, for at levere den bedste service. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre, eller en af dine varer er blevet skadet under transporten. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, bedes du venligst at returnere varen ved brug af den vedlagte returlabel. Du vil få refunderet købsprisen samt alle leveringsomkostninger, vores lager vil naturligvis sørge for at få afsendt den rigtige vare til dig med det samme.

Når du kontakter kundeservice, skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler GreenGate returportoen.