2 ÅRS REKLAMATIONSRET


Når du handler som forbruger har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller få et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte vores kundeservice. Venligst sende os dokumentation af dit køb, samt billeder og en forklaring på din reklamation.

Når du kontakter kundeservice, skal følgende være opfyldt for, at vi kan behandle reklamationen:

  • - Du skal gøre os opmærksomme på fejlen/manglen i rimelig tid efter konstatering af fejlen.
  • - Reklamation skal være os i hænde senest 24 måneder efter købet.
  • - Du skal oplyse ordrenummeret eller anden form for købsbevis.
  • - Fejlen skal være tydeligt beskrevet og der skal vedhæftes billeder.
  • - Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt.
  • - Venligst sende os dokumentation af dit køb, samt billeder og en forklaring på din reklamation.
  •  


JEG HAR MODTAGET EN DEFEKT VARE


Hos GreenGate bestræber vi os for, at levere den bedste service. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre, eller en af dine varer er blevet skadet under transporten. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, bedes du venligst returnere varen ved brug af den vedlagte returlabel. Du vil få refunderet købsprisen samt alle leveringsomkostninger, vores lager vil naturligvis sørge for at få afsendt den rigtige vare til dig med det samme.

Når du kontakter kundeservice, skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler GreenGate returportoen.

 


VARER DER ER KØBT I BUTIK


Har du købt et GreenGate produkt hos en af vores fysiske forhandlere, beder vi dig venligst rette din reklamation til den butik hvor du har købt varen.